Subject: Vastuskiri teabenõudele
From: "Siim Vahi" <[email-masked]>
To: Caspar Rüütel <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 01:01:06 +0300

Tere

Täname, et tunnete huvi Euroopa piiri- ja rannikuvalveameti – Frontexi
Narva piirkondliku juhtimiskeskuse ehitushanke ja selle võimaliku ajaraami
kohta.

Juhtimiskeskuse rajamisega kaasneva võimaliku ehitushanke läbiviijat ei
ole praeguse seisuga määratud kuid tõenäoliselt viib hanke läbi Riigi
Kinnisvara AS.

Kindlat ajaraami, millal võimalik ehitushange avalikustatakse ei ole
võimalik praegu öelda. Kindlasti avalikustatakse hange Riigihangete
registris.

Lugupidamisega

Siim Vahi
osakonnajuhataja
Siseministeerium
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5330 9393
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>